Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH2] Obecná chemie 2

Další předměty
[15DIOZ] Detekce a dozimetrie ionizujícího záření
[15EXK1] Exkurze 1
[15EXK2] Exkurze 2
[15AN2] Chemie anorganická 2
[15CH2] Obecná chemie 2
[15RDFM] Radiofarmaka
[15RPCH2] Rešeršní práce 2
[15SEM2] Seminář 2
[15ZBCH] Základy biochemie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 39 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [100] 1.51
1 : |===========.........| 57 % [57]  
2 : |=======.............| 36 % [36]  
3 : |=...................| 6 % [6]  
4 : |....................| 1 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Někdy míň zmatkovat...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Smysl pro humor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Způsob mazání tabule.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zapálení, veselou náladu a osobitý přístup ke studentům.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Krylo se mi to s jiným předmětem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Cvičeních je během semestru pár - asi dvě. Řeší se především rovnice a možná nějaký p.H. Zápočet je za písemku, která se dá celkem dobře zvládnout, není to těžký.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nároky k získání zápočtu (dal jsem neutrální).. no, je fakt, že se psala písemka, ale osobně si myslím, že povolovat na ni skripta bylo zbytečné zjednodušování. Těch vzorečků je tam pár, a kdo trochu rozumí tomu co počítá, tak se je učit prakticky nemusí a skripta nepotřebuje. Tohle je podle mně už dost nahrávání lemplům, kteří pak ze skript opisují řešené příklady (všechny typy příkladů tam jsou). Takže bych za sebe navrhoval.. písemku rozhodně ano (i v CH1), ale bez skript. Takové řešení podle mně neuškodí nikomu kdo si to nezaslouží.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3]
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta pana Motla, Chang: Chemistry (nebo tak nějak se to jmenuje)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Jednoduchá zkouška
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na zkoušce byla přátelská atmosféra, což je příjemná změna proti jiným zkouškám. Moc si teda pana Motla neumím představit jak někoho vyhazuje (když to je potřeba - což někdy je), ale snad to umí taky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla pohodová, diskuze nad řešením rovnic a nějaké detaily okolo...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [6] 1.67
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [6] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [6] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 14 % [1] 3-6
3 : |======..............| 28 % [2] 7-10
4 : |========............| 42 % [3] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6] 2.00
1 : |===.................| 16 % [1] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [4] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [6] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==========..........| 50 % [3] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |==========..........| 50 % [3] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |==..................| 12 % [1] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 50 % [4] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [6] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [6] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [6] 1.83
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ne
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [5] 2.00
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6] 1.83
1 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [6] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne