01DIM2  >  Diskretní matematika 2

Počet hodnotících: 9 / 90 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 90 studentů.
Ukončilo předmět: 54 studentů.
|============........| 60 %

Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ ]
Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [8]
  • Občas se hezky skomibovalo s analýzou nebo algebrou. Dost se mi líbila závěrečná část věnovaná polynomům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • OK
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Sám o sobě velmi zajímavý předmět, ledaco se navíc hodí i do dalších předmětů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo mi líto, že jsem ne vždy měl čas kouknout se na příklady z hodiny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování diskrétní matematiky. Předmět byl celkově podobný DIM1, akorát s novou látkou. Mě osobně zaujala trochu více, než DIM1.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět byl rozhodně zajímavý, nicméně výklad mnohdy zabíhal příliš hluboko do lineární algebry.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvele koncipovana vyuka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi příjemný předmět, kde jsem se nenásilnou formou dozvěděl plno nových věcí. Získání zápočtu bylo dostatečně snadné, aby obtížnost probírané látky neodradila. Velmi kladně hodnotím možnost získání bodů za příklady u tabule.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [9] 1.44
1 : |===============.....| 77 % [7] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [9] 2.78
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [6] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [9]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] ano i ne
4 : |===============.....| 77 % [7] spíše ne
5 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne