01VYMA  >  Vybrané partie z matematiky

Počet hodnotících: 7 / 62 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 62 studentů.
Ukončilo předmět: 49 studentů.
|================....| 79 %

Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [7]
  • Velmi pekny vyklad latky a propojeni souvislosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozšíření analýzy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejdůležitější téma předmětu je analýza v oboru komplexních čísel, která má široké uplatnění v technice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Urcite uzitecny predmet, dobre prednaseny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Takový lehčí matematický předmět, ale jakmile někdo podcení zápočtové testy tak může mít docela problém
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Užitečný předmět, probírají se tam věci, kterým se MAB nevěnuje, a přesto se mohou hodit v jiných předmětech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jiny pohled na matematiku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [7] 1.43
1 : |===========.........| 57 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [7] 2.57
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |========............| 42 % [3] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [7]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] ano i ne
4 : |========............| 42 % [3] spíše ne
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [7]
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne