02ELMA  >  Elektřina a magnetismus

Počet hodnotících: 16 / 202 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 202 studentů.
Ukončilo předmět: 98 studentů.
|==========..........| 48 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Havránková Eva RNDr. [ ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Cvičící, Zkoušející ]
Uhlíř Miloš RNDr. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [14]
  • Až na některé části (teorie vodivosti, cívky a jejich vzájemný užnevímco,...), které byly většinou na konci kapitoly, se všecko hezky a celkem jednoduše buduje až k Maxwellkám...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docela náročný předmět se svéráznou přednáškou (neříkám špatnou).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejzajímavější přednáška z prváku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zprvu to vypadalo na velké trapeni, ale nakonec v pohodě
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • chybí matematika k pochopení některých částí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dělení na matematický aparát a fyziku jde proti mé potřebě studenta. I když jsem se dlouho usilovně snažil pochopit matematický aparát, nepovedlo se dokud jsem se nedobral korespondující fyzikální části.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výklad byl mnohdy zmatený, avšak přednášející byl ochoten cokoliv dovysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročné na uspořádání myšlenek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • co říct, povinný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednáška místy trochu chaotická, leč zajímavá a zvladatelná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky občas zmatené, ale jinak užitečný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • No coment
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět byl pro mě vcelku náročný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Super predmet narocny ale zodpovedajuci tomu co clovek caka. Teda az na par diferencialnych rovnic
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [16] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [4] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [8] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [16] 1.75
1 : |=========...........| 43 % [7] rozhodně ano
2 : |=========...........| 43 % [7] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] neutrální
4 : |=...................| 6 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [16]
1 : |=======.............| 37 % [6] rozhodně ano
2 : |=========...........| 43 % [7] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [2] ano i ne
4 : |=...................| 6 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [16]
1 : |=====...............| 25 % [4] rozhodně ano
2 : |======..............| 31 % [5] spíše ano
3 : |====................| 18 % [3] ano i ne
4 : |====................| 18 % [3] spíše ne
5 : |=...................| 6 % [1] rozhodně ne