Merunka Vojtěch Doc.Ing. Ph.D. :: [18MUML] Modelování v UML

Další předměty
[18MUML] Modelování v UML
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 23 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [56] 1.64
1 : |============........| 60 % [34]  
2 : |===.................| 17 % [10]  
3 : |===.................| 17 % [10]  
4 : |=...................| 3 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [1]
  • rozsáhlé zkušenosti z praxe, ochota bavit se na jakékoliv téma, schopnost poradit téměř s jakýmkoliv problémem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [4] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [4] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [4] 2.75
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |==========..........| 50 % [2] 7-10
4 : |==========..........| 50 % [2] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 2.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |....................| 0 % [0] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [4] 1.50
1 : |===============.....| 75 % [3] rozhodně ne
2 : |....................| 0 % [0] spíše ne
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.50
1 : |===============.....| 75 % [3] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [4] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne