Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01BPMM2] Bakalářská práce 2
[01BPTS2] Bakalářská práce 2 [01BPSI2] Bakalářská práce 2 [01MAA4] Matematická analýza A4 [01PRA2] Pravděpodobnost a matematická statistika 2 [01PRS] Pravděpodobnost a statistika [01BSEM] Seminář k bakalářské práci [01STR] Statistická teorie rozhodování [01VUMM1] Výzkumný úkol 1 [01VUTS1] Výzkumný úkol 1 [01VUTS2] Výzkumný úkol 2 [01VUMM2] Výzkumný úkol 2 [01VUSI2] Výzkumný úkol 2 Role učitele
Cvičící |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2] |
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] | 1.80 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] | 1.80 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] | 1.20 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [5] | 2.20 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>