Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. :: [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02GMF2] Geometrické metody fyziky 2
[02KTP2] Kvantová teorie pole 2
[02OR] Obecná teorie relativity
[02PPKT] Pokročilejší partie kvantové teorie
[02REL2] Relativistická fyzika 2
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
[02USM] Úvod do standardního modelu mikrosvěta
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 74 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [129] 1.50
1 : |============........| 62 % [80]  
2 : |=====...............| 26 % [34]  
3 : |==..................| 10 % [14]  
4 : |....................| 0 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Klasika: stále se dá pracovat na zpřehlednění zápisu na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná mluvit více nahlas, zvlášť zadní řady na tom musely být špatně
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není důvod cokoli zlepšovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Humor, přehled
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeho důslednost při zapisování na tabuli, zejména psaní teček do skalárního součinu a samozřejmě psaní indexů vždy na správné místo. Číst po něm rovnice na tabuli je prostě radost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pěkně to vykládá a je schopen srozumitelně přiblížit i použitý matematický aparát. Odbornost, vstřícnost, poznámky "pod čarou" na konci přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadhled, pedagogické schopnosti, vtipy ukryté ve výkladu pronášené nezaujatým způsobem a pochopení pro člověka, který se s látkou seznamuje a chce se ji naučit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • precizní a dobře srozumitelný způsob výkladu, jedny z nejzajímavějších přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokaždé se u něj člověk dozví něco zajímavého nového (např. na zkoušce) - to zdaleka není samozřejmost a na KF už vůbec ne. Zkouška s prof. Tolarem byla krásný zážitek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Všechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nezapadá do mého zaměření
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prednasejici me nezaujal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Cvičení probíhající v T101 nebo T201 mají opravdu v tomto předmětu výhodu - velká tabule. Cvičícím byl Hrivnák a to je dobrý a velmi zábavný cvičící.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičil nás Ing. Hrivnák a jeho cvičení opravdu mohu doporučit. Oproti prvnímu úleku se cvičení v zápětí ukázala jako veliká legrace a opravdu mi připadala výborná. Příklady se počítaly bez domácí přípravy. Vždycky jsme je však "bryskně" spočítali (někdy za pomoci pana inženýra).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičící byl Petr Novotný a cvičení probíhala tak jak by měla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8]
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skriptum Štoll, Tolat - Teoretická fyzika
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní zápisky; Štoll, Tolar - Teoretická fyzika; Landau, Lifshitz - The Classical Theory of Fields.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta Štoll, Tolar: Teoretická fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Štoll, Tolar: Teoretická fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teoreticka fyzika, autor: Stoll Tolar
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [6]
  • klasická zkouška u Tolara - písemka a teorie týkající se především písemky...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stěžejní bylo napsat písemku. Potom člověk obvykle dostal otázku, která rozvíjela nějaký aspekt vybraného příkladu. U našeho termínu jsme si povídali o integrabilních systémech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tradiční pěkné posezení s panem profesorem nad písemkou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poklidná atmosféra letního dne, zajímavé diskuse po mých odpovědích, které mi ještě lépe ujasnily mnohé souvislousti. Zkouška byla obohacující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Děkuju prof. Tolarovi, že jedna z posledních fyzikálních zkoušek v mém životě proběhla tak příjemně, takže si člověk z těch fyzik odnese do života dobré pocity a nikoliv pocit, že už to v životě nechce vidět a už nikdy nechce mít s fyzikou co dočinění (čemuž některé fyz. předměty značně napomáhají).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Většina lidí tvrdí, že známky jsou náhodné, ale já si to rozhodně nemyslím. Prof. Tolar vyhazuje pouze když člověk neví základní věci
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [9] 1.44
1 : |=============.......| 66 % [6] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [4] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [9] 1.44
1 : |=============.......| 66 % [6] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [8] 1.38
1 : |===============.....| 75 % [6] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [12]
1 : |=====...............| 25 % [3] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |========............| 41 % [5] 11-14
5 : |==..................| 8 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=======.............| 33 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=============.......| 66 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [20] 1.00
1 : |==..................| 10 % [2] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=========...........| 45 % [9] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [11] 2.09
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ano
2 : |=============.......| 63 % [7] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [11] 1.36
1 : |=============.......| 63 % [7] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [11] 1.27
1 : |==============......| 72 % [8] rozhodně ne
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] 1.45
1 : |=============.......| 63 % [7] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [11] 2.00
1 : |=========...........| 45 % [5] rozhodně ano
2 : |==..................| 9 % [1] spíše ano
3 : |=========...........| 45 % [5] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [11] 1.64
1 : |=========...........| 45 % [5] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne