Vrána Leopold Ing. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01SMA2] Seminář matematické analýzy 2
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 41
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [123] 1.76
1 : |===========.........| 56 % [70]  
2 : |====................| 22 % [28]  
3 : |==..................| 9 % [12]  
4 : |==..................| 8 % [11]  
5 : |....................| 1 % [2]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
  • Je to těžké, sám to neumím, ale psát to samé, co říkáte :). Zjistil jsem, že mnohem lepší bylo vaší přednáškou jen poslouchat, protože když něco říkáte, řeknete (snad...) všechno, ale napíšete jen polovinu. Takže jsem rovnou psal to, co jsem slyšel, tabule mě skutečně mátla. A hlavně nezapomínat na kvantifikátory! Jinak tento nedostatek je skutečně malý oproti vaším přednostem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Napomínat pro budoucnost nevhodnou kontrukci integrálu nemá smysl, proto bych navrhl věnovat o něco více času komplexní analýze (především v počáteční fázi více rozebrat některá "zřejmá" tvrzení) a možná ubrat teorii od vnějších součinů na nezbytné minimum a více se soustředit na odvození aplikací "Věty všech vět"
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápis na tabuli by mohl být přehlednější. Psát písmenka čitelně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zlepšit zápis na tabuli (např. psát kvantifikátory), napsat skripta, změnit náplň předmětu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zpřehlednit zápis na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V zápisu na tabuli. V té změti různých kvantifikátorů se prakticky nedá vyznat, a je potřeba dávat opravdu celou dobu velký pozor, pokud se člověk nechce ztratit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7]
  • Humor, vstřícnost, odbornost, styl a další...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeho zápal pro přednášení a poutavé podání látky. A samozřejmě jeho neopakovatelný humor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadhled, vždy veselou náladu, lidskost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • humor, šarm, charisma, neuvěřitelný vhled do problematiky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan tajemník byl skvělý u zkoušky :-).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícnost, přednáška byla zábavná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost a jeho vtipné poznámky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Všechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všechny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsem vzdal poměrně záhy, protože jsem se rychle ztratil, a pak už jsem tam ničemu nerozuměl. To je ale problém můj, ne kritika pana tajemníka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8]
  • Vlastní zápisky, Wiki skripta, Vrána - Integrální počet, Vrána - Diferenciální počet, Rudin - Reálná a komplexní analýza.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Leopold Vrána: Integrální počet, Kluvánek, Mišík, Švec: Matematika II
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Průvodce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Průvodce, Kluvánek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jen a pouze Turistický průvodce - sice má mouchy, ale stačilo to
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turista, skripta Vrána: Integrální počet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turistický průvodce matematickou analýzou A4
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • wikiskripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Mohla by být příště voda bez bublin?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemka mi přišla výrazně jednodušší než v zimním semestru, rozhovor s panem tajemníkem se nesl ve stejném duchu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška proběhla, jak je u pana tajemníka zvykem, ve velmi příjemné atmosféře. Subjektivně mi připadala lehčí než zkouška z MAA3.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dlouhý, psychicky náročný boj.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemky měly na rozdíl od zimního semestru poměrně rozumně nastavenou obtížnost. Pokud jde o ústní, nemůžu napsat nic jiného než v zimě - velmi příjemná a nestresující atmosféra, a stále veselý a vtipkující pan tajemník.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [10] 1.00
1 : |====================| 100 % [10] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
1 : |=======.............| 33 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [10] 3.10
1 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |========............| 40 % [4] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [10] 2.50
1 : |====................| 20 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |====................| 20 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [9] 3.11
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |===========.........| 55 % [5] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [12]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |=====...............| 25 % [3] 3-6
3 : |==..................| 8 % [1] 7-10
4 : |=====...............| 25 % [3] 11-14
5 : |===.................| 16 % [2] Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [20] 1.00
1 : |===.................| 15 % [3] z vlastních zápisků
2 : |===.................| 15 % [3] z cizích zápisků
3 : |======..............| 30 % [6] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [12] 1.67
1 : |==========..........| 50 % [6] rozhodně ano
2 : |========............| 41 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [12] 1.67
1 : |============........| 58 % [7] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [12] 1.58
1 : |============........| 58 % [7] rozhodně ne
2 : |=======.............| 33 % [4] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [9] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [12] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [8] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [12] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [8] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne