01DIM2  >  Diskretní matematika 2

Počet hodnotících: 18 / 68
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 68 studentů.
Ukončilo předmět: 49 studentů.
|==============......| 72 %

Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ ]
Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • DIM 2 byla pro mě velmi přínosným předmětem, dobře podaný výklad a pro mě zajímavá látka, předmět mě velmi bavil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pěkný doplňkový předmět ukazující trochu jinou stranu matematiky, dobrý systém získávání zápočtu - při troše snahy u příkladů během semestru není potřeba psát zápočtový test, řešení rekurentních rovnic se hodilo při odvozování složitostí algoritmů v ZALG
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět jako takový, i konkrétní učební osnovy mi vyhovují.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Určitě zajímavý předmět, takové užitečné rozšíření látky probírané v povinných předmětech
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velice zajímavé přednášky a ještě zajímavější příklady
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ne příliš náročný předmět, jehož některé části se pak dají využít v MAB3. Bohužel ne moc podrobný, některé části z probírané látky pak mají zajímavou aplikaci například ve vytváření určitých algoritmů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět, který mně toho hodně dal. Hlavní náplní je řešení diferenčních rovnic, jehož znalosti se dají během semestru uplatnit i v mnoha jiných předmětech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělé pokračování DIM1, mnohem zajímavější látka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavější než DIM 1 a nenavazuje na něj, t.j. můžete si ho zapsat, aniž by jste na DIM 1 chodili. Některé zde probírané postupy se hodí v algebře a při řešení diferenciálních rovnic. Zápočet možno získat předem za dobrovolné domácí úkoly, předvedené před ostatními. Opravdu hravý předmět, naučíte se analytickému myšlení a poznáte nové triky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Docela dobry oddechovy predmet, je to neco jineo nez analyza a algebra. Dobre spestreni vyuky matematiky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [28]
1 : |=============.......| 64 % [18] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [18] 1.39
1 : |=============.......| 66 % [12] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 27 % [5] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [18] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká