01TC  >  Teorie čísel

Počet hodnotících: 3 / 23 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 23 studentů.
Ukončilo předmět: 15 studentů.
|=============.......| 65 %

Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
  • Nevím, proč jste vlastně tento předmět musel absolvovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro mě jeden z nejhoršich předmětů, které jsem absolvoval. Snad až na prvočísla (=analýza) mi náplň přišla nezajímavá a k ničemu. Žádné aplikace (ani to mizerné šifrování), jen spousta patlavé teorie, která spadá do kategorie "matematika pro matematiku". K tomu všemu dvě přednášející, které si přednášejí to, co je právě baví - přednáška je pak nekonzistentní, k ničemu nesměřuje, kvůli neustálému myšlenkovému skákání se ani nedá pořádně sledovat ve skriptech a o pořízení poznámek nemůže být u doc. Masákové ani řeč. Je dobře, že tenhle předmět už není po MM povinný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • tento předmět naprostý výsměch názvu oboru, v němž byl až do letošního roku zařazen jako povinný (MM), naštěstí už tomu tak není, a proto jsem zkoušku nemusel skládat, problematika mě ani trochu nezajímala, myslím, že jeho zařazení mezi povinné je šťastným krokem možná, že nějaká "light verze" s méně probíranými kapitolami a méně důkazy by byla lepší... je vidět obrovský rozdíl mezi přednášejícími, bohužel doc. Masáková opravdu přednášet neumí a občas vypadala spíš jako žačka prof. Pelantové, struktura předmětu byla velmi nešťastná, návaznost přednášejících nulová, rozvrstevení látky velmi zmatené, výklad neplynul kontinuálně, přednáška šla těžko sledovat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [3] 4.33
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=============.......| 66 % [2] 4
5 : |=======.............| 33 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] ano
3 : |=======.............| 33 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká