01TEMA  >  Teorie matic

Počet hodnotících: 3 / 16 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 18 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 16 studentů.
Ukončilo předmět: 13 studentů.
|================....| 81 %

Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
  • Přesný opak teorie čísel - studenti jsou aktivně zapojení do výuky, probíraná látka je celkem zajímavá
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápočet byl udělený za docházku a dvě doma vyřešené úlohy. Jednotlivé úlohy se dost razantně lišily svou obtížností. Mohl jsem mít štěstí a vyfasovat něco jednoduchého a nebo jsem taky mohl mít smůlu a dostat něco, s čím jsem prostě nemohl pohnout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká