Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01PSL] Publikační systém LaTeX

Další předměty
[01DPTS1] Diplomová práce 1
[01DPMM1] Diplomová práce 1
[01DPMM2] Diplomová práce 2
[01DPSI2] Diplomová práce 2
[01DPTS2] Diplomová práce 2
[01DSEM] Předdiplomní seminář
[01PSL] Publikační systém LaTeX
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 40 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Velke nadseni pro predmet. Na zapocet stacilo prinest bakalarku/cokoli psane v LaTeXu, dokonce ji s nami celou prosel a diskutoval i o detailech, jak by se co dalo udelat lip.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrý výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Nic me nenapada.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Snad nejlepsi cviceni na jaderce, pri kterych se pouziva pocitac.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď