Petráček Vojtěch Doc.RNDr. CSc. :: [02EXF1] Experimentální fyzika 1

Další předměty
[02BPEF2] Bakalářská práce 2
[02DPEF1] Diplomová práce 1
[02DPEF2] Diplomová práce 2
[02EXK] Exkurze
[02EXF1] Experimentální fyzika 1
[02SEM2] Seminář 2
[02VUEF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 9 / 112 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [9] 1.78
1 : |===========.........| 55 % [5]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |==..................| 11 % [1]  
4 : |==..................| 11 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Poprvé v životě se mi podařilo na přednášce usnout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Odborník ve svém oboru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Odbornost, znalost velkého množství přístrojů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Ačkoli je probírané téma kolikrát zajímavé, tak mi činí problémy uržet pozornost. Přednášející by mohl více měnit polohy hlasu, aby se jeho projev stal výraznější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podat věci mnohem zábavnější formou, Škoda to samé zvládl mnohem lépe. Je pěkné, že se snaží názorně malovat na tabuli, ale často se problematika obstojně namalovat nedá. Množství zkratek student nemá zažité a aby zápisky dávaly smysl, musel bych si psát každé slovo, co přednášející řekne. Neuškodilo by nějakou věc zopakovat. Takovýto úvod do technických záležitostí mi vůbec neseděl - jelikož z gymnázia nemám o některých přístrojích žádné ponětí, bylo to na mě moc rychlé. Přeskakování z jednoho tématu na další mi nic nedalo - spíš bych uvítal ponořit se do jedné problematiky více a ostatní jenom zmínil, samozřejmě je třeba mít později ke zkoušce odpovídající materiály.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [3] 75%-90%
3 : |==..................| 11 % [1] 50%-75%
4 : |==..................| 11 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.78
1 : |===========.........| 55 % [5] 1 (výborný)
2 : |====................| 22 % [2] 2
3 : |==..................| 11 % [1] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď