Klika Václav Ing. Ph.D. :: [01LAA2] Lineární algebra A2

Další předměty
[01MADR] Analýza čtená podruhé
[01LAA2] Lineární algebra A2
[01SSM2] Seminář současné matematiky 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Ochotu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Mohl by víc vysvětlovat, oč v příkladu jde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas dost nudné, hlavně jsme na konci malinko nestíhali.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |========............| 40 % [2] 1 (výborný)
2 : |============........| 60 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď