Drtinová Barbora Ing. Ph.D. :: [15VYC3] Výpočty z fyzikální chemie 3

Další předměty
[15VYC3] Výpočty z fyzikální chemie 3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Nesnaží se skrývat, že tomu moc nerozumí, zápočet dává za nic, protože víc toho stejně nemůže chtít, podle toho, jak ty hodiny vypadají.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Měla by chápat, co nám vysvětluje... Určitě by neměla na hlas přiznat, že je možné, že student tomu rozumí a ona vůbec netuší, jak na to. A možná by neškodil trochu pozitivnější přístup, ne to její: "Učit vás je ztráta času, ale dělat to musím."
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Kredity zadarmo, pokud tam člověk občas zajde a má doma schovaný sešit ze cvičení z analytiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====================| 100 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď