Urban Tomáš Ing. :: [16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2

Další předměty
[16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2
[16URF2] Úvod do radiační fyziky 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / 5
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Poměrně podrobně a "polopaticky" vysvětluje danou látku. Také zadává domácí úkoly, což velice oceňuji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Na cvičení by měl postupovat rychleji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení je především příliš snadné. Poté , co student musel projít teoretickou a statistickou fyzikou, kvantovou mechanikou a dalšího náročnými předměty, se vrátí k tomu, aby celý semestr počítal zákoon zachování a energie. Na druhu stranu byl nedostatek příkladů ze stratistiky pro jadernou fyziku, které mnoho studentů moc nerozumí a příklady tohoto typu nechápe. Těch jsme udělali puze několik.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |====================| 100 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |....................| 0 % [0] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď