Hübner Jakub Ing. :: [12NME] Numerické metody

Další předměty
[12NME] Numerické metody
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Skvěle vysvětlené teoreticky (i s např. odvozením od vyvolaného) a potom jednušší společný příklad v MATLABu, aby to všichni pochopili. Oceňuji i pozdější samostatnou práci, kdy cvíčící chodil a pomáhal každému tam, kde potřeboval.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=============.......| 66 % [2] Odpovídající
4 : |=======.............| 33 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď