Tran Quang Van Ph.D. :: [18MAK2] Makroekonomie 2

Další předměty
[18MAK2] Makroekonomie 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 13 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [3] 4.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |=======.............| 33 % [1]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Chaotické, ale po převedení do lidské formy se mi podařilo z poznámek z přednášky na zkoužku naučit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nesrozumitelný výklad a zápis na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Zajímavé provedení zápočtového úkolu, kdy si člověk zjišťoval zajímavé informace o ukazatelícj vybrané země.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Již na začátku jasně pevně stanovit co za ukazatele v práci má být.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl by mluvit srozumitelně
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Skripta, internetové zdroje
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Učil jsem se z poznámek z přednášky, Kvůli rozsáhlosti probíraných témat se mi nepovedlo najít odpovídající skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Na napsání zkoušky mohlo být více času, zkoušející nebyl objektivní, neuznával alternativní řešení, která byla správná a nechtěl o nich diskutovat, bodovací systém taktéž nebyl zcela objektivní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkoužka nebyla tak strašná jak jsem čekal, ale i tak je potřeba orientace v probrané látce a schopnost dávat si souvisloti z ní dohromady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Znalost své problematiky a rozsáhlou orientaci v ní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Měl by mluvit srozumitelněji a požadovat od studentů věci, které jim budou alespoň trošku přínosem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápis na tabuli je dobrý, jen občas mírně chaotický. Mluvený projev je ale velmi nesrozumitelný a vyžaduje to nesmírné úsilý se soustředit a porozumět mu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==========..........| 50 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 3.00
1 : |==========..........| 50 % [1] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==========..........| 50 % [1] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 4.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |==========..........| 50 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |==========..........| 50 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [1] Odpovídající
4 : |==========..........| 50 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď