Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LAA2] Lineární algebra A2

Další předměty
[01LAA2] Lineární algebra A2
[01LIP] Lineární programování
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 32
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [13] 1.00
1 : |====================| 100 % [13]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Skripta, sešit ze cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V drtivé míře zápisky, lehká konzultace se skripty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, trochu i vlastní zápisky, sešit ze cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Zkoušející nechává čas zkoušenému si udělenou otázku promyslet a snaží se mu v rámci možností pomoci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podobné jako v zimáku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dlouhá zkouška, ale o to větší radost po úspěšném vykonání.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Zapálení pro věc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není co dodat, prostě náš pan asistent.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Řád, znalost oboru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Zlepšit by se měl hlavně čas přednášky, v 7:30 byl problém udržet celou dobu pozornost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [1] 75%-90%
3 : |===.................| 16 % [1] 50%-75%
4 : |===.................| 16 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď