Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. :: [01FA2] Funkcionální analýza 2

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 17 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Přestože přednášející není nijak akční a celou hodinu hovoří klidným tichým hlasem, nedá se na přednášce usnout, kvůli vysokému tempu, jakým se na tabuli objevují věty a důkazy. Člověk je nucen rychle psát, rychle přemýšlet, a to považuji za velmi přínosné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Vyvolávání studentů k tabuli a nenechávání je připravit si příklady z domova.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cviceni s panem Stovickem jsou dobra. Proste asi takova, jaka by mela byt - neni co vytknout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Cvičící by měl na prvním cvičení říct, jaký je počet povolených absencí. Dozvědět se to až na poslední hodině je poněkud pozdě. Při vyvolání studenta k tabuli by možná bylo lepší spíše ho nějak nasměrovat na správnou cestu a ne napsat na tabuli celé cvičení za něj a jeho tam nechat celou dobu jen tak stát.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Vlastní zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wiki skripta, modra smrt
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Náročnost a hodnocení se odvíjejí od nějakých mě neznámých kritérií. Objevují se některé písemky, které jsou docela těžké a jiné, které jsou naopak docela triviální. Ústní část je vyvážená, nic, na co by člověk už nebyl zvyklý. A závěrečná smršť otázek dokáže nepřipraveného člověka pěkně zaskočit a co hůř, klidně mu i pokazit známku po perfektní výkonu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Naprostou přesnost vyjadřování a důslednost při důkazech. Rovněž i přehledný a systematický zápis na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ocenuji zkusenosti prednasejiciho. Schopnost vylozit slozitou latku nanejvys srozumitelne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Více se na hodinu připravit dopředu, aby při důkazech nenastávaly situace, kdy nikdo v místnosti netuší, jak dál. Na obtížnějších místech třeba i trochu zpomalit a dát studentům o něco víc času na promyšlení probírané látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan profesor je casto takovy "uzavreny". Mohls by byt lepsi ("lidstejsi") komunikace se studenty. Jista sveraznost pana profesora je vsak take docela sympaticka :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení se příliš nepřekrývají s přednáškou, občas se sice objeví nějaký doplňující příklad, většinou se ale počítají příklady, ve kterých je třeba naučit se "funkcionálně myslet".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Behem cviceni jsou postupne dokazovana ruzna tvrzeni napr. z modre smrti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==========..........| 50 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď