Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. :: [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02GMF2] Geometrické metody fyziky 2
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 13 / 79 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [21] 1.81
1 : |========............| 42 % [9]  
2 : |========............| 38 % [8]  
3 : |===.................| 14 % [3]  
4 : |=...................| 4 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Prednasky byly pekne, jen obcas pan profesor zjevne "videl" neco, co my ostatni ne..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lehce nudné, ale člověk si rychle zvykne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skriptum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zejmena ze skript, pripadne i ze svych poznamek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predevsim skripta a castecne me zapisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta TEF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • Víceméně není ústní část, ta se skládá pouze z komentáře k písemce a nějakého triviálního dotazu. Ale možná kdyby někdo netušil a písmeku jen opsal, tak to pan profesor pozná a následně si ho pořádně proklepne, nevím
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouska probihala tak, ze nam pan profesor zadal pisemku a odesel k sobe, obcas se prisel podivat, jestli uz jsme hotovi. Priklady nebyly obtizne. Potom se kazdemu venoval zvlast, prosel s nim priklady, ptal se na neco k danemu problemu. Navic je pan profesor pri znamkovani hodny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouska nebyla prilis narocna a pokud si clovek neco zpocital a kouknul se na to, dala se bez problemu udelat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Známku je se podle toho, jak se člověk tváří a ne podle toho, co umí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pouze test od jehož výsledků se odvíjel další průběh zkoušky. Pokud byl test správně, padlo minimum doplňujících otázek a naopak.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • dobře zpracovaná látka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vcelku pekne prednasky, poznamky na tabuli..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobře vedený výklad a srozumitelné vysvětlování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Styl prednasky je pomerne prehledny, vzdy ma prednasku navrhnutou akorana 3 tabule, pise prehledne,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odborná znalost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaží se všechnu látku vysvětlit co nejlépe. Při výkladu postupuje systematicky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Odpovidani na dotazy, bohuzel vetsinou pan profesor odpovedel na uplne neco jineho a plynule presel k jinemu problemu. Poznamky obcas dopisuje kamkoli na tabuli, pokud chvilicku nedavate pozor, muzete se ztratit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podání přednášek. Sice jsem zpětně zjistil, že zápisky mám kompletní a dávají smysl, ale přímo na přednášce jsem nic nepochopil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápis na tabuli bývá poněkud zmatený, jelikož přednášející hodlá využít každého volná místa na tabuli a když student na chvíli ztratí orientaci v zápisu bývá pro něj pak těžké ji opět získat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mozna trochu vice zaujmout posluchace.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Systematičnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl by přednášet hlasitěji a uspořádat zápis na tabuli, ve kterém se nedá příliš vyznat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
1 : |=======.............| 33 % [4] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [4] 75%-90%
3 : |==..................| 8 % [1] 50%-75%
4 : |=====...............| 25 % [3] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
1 : |===========.........| 56 % [9] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] 1.13
1 : |==..................| 11 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 77 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 11 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11]
1 : |===========.........| 54 % [6] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 2.23
1 : |===.................| 15 % [2] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 53 % [7] 2
3 : |=====...............| 23 % [3] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
1 : |===========.........| 53 % [7] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [13]
1 : |===========.........| 53 % [7] Slovní odpověď