Kraus Ivo Prof.RNDr. DrSc. :: [11UFPL] Úvod do fyziky pevných látek

Další předměty
[11SEM2] Seminář 2
[11UFPL] Úvod do fyziky pevných látek
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 42 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [7] 1.14
1 : |=================...| 85 % [6]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Doporučuji. Na zkoušku pak stačí tak 2 hodiny přípravy...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přece jen trochu monotónní ráz, člověk si nedokáže udržet pozornost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Některé partie byly zajímavější než jiné, ale všechny přednášky byly dobré.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Poznámky z přednášek, materiály od prof. Krause
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta doplněné vlastními zápisky byly postačující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • predloha skript napsana zkousejicim
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Docela příjemné popovídání s prof. Krausem - kdo tu zkoušku chce, ten ji prostě udělá...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příliš snadná a krátká zkouška. Pan profesor sám zmiňuje, že nezkouší rád. Očekával jsem, že se naučím o problematice hovořit, ale často po mě bylo chtěno pouze jedno slovo jako odpověď. Nemohl jsem se realizovat tak, abych odcházel s pocitem, že něco umím a něco hodnotného jsem předvedl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Dokáže se snížit na úroveň prváků, snaží se o názornost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poutavá forma přednášek, milý přístup u zkoušky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnost a ucelenost jeho přednášek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Některé složitější problematiky nelze vyjádřit jen slovy a namalovat na tabuli, možná bych uvítal více interaktivní výuku - obrázky, modely.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď