Limpouch Jiří Prof.Ing. CSc. :: [12NME] Numerické metody

Další předměty
[12DPIF2] Diplomová práce 2
[12NME] Numerické metody
[12NMEA] Numerické metody
[12DSIF2] Seminář k diplomové práci 2
[12ZFP] Základy fyziky plazmatu
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 62 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [14] 2.00
1 : |=======.............| 35 % [5]  
2 : |=======.............| 35 % [5]  
3 : |====................| 21 % [3]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Nuda....pouštění slidů v tmavé místnosti logicky způsobí nepozornost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky byly nudné, jinak bych jich navštívil určitě více.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Skripta na stránkách prof. Limpoucha.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • PDF na webu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prevazne slidy z webu prednasejicicho....castecne zapisky, web....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z přednášek v elektronické podobě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Zkouška se skládá z jednoduché písemky a pak dostanete 3 otázky z teorie na vypracování. K dané otázce bohatě stačí to co je ve skriptech.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Byl jsem na prdterminu a sel udelat velmi hladce, pokud se na to clovek trochu podival a cely rok na to nekaslal....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Upřímně, u většiny otázek zkoušejícího jsem měla problém pochopit, na co se vlastně ptá. Vyjadřuje se pro mě nezvyklým způsobem, ale jinak byl naprosto objektivní a náročnost byla odpovídající.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Velkou odbornost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Byl velice příjemný a komunikoval s námi.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Přednášky by mohly být trochu svižnější a látku by to chtělo probrat více od základů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mozna ridat vice zkusenosti z praxe nebo praktickych problemu....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehlednost, srozumitelnost. V kombinaci s rychlými slidy přednáška nebyla dobrá.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==..................| 12 % [1] 50%-75%
4 : |============........| 62 % [5] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.20
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |====................| 20 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 2.44
1 : |==..................| 11 % [1] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 44 % [4] 2
3 : |=======.............| 33 % [3] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď