Liska Richard Doc.Ing. CSc. :: [12PIN1] Praktická informatika pro inženýry 1

Další předměty
[12PIN1] Praktická informatika pro inženýry 1
[12VUIF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 8 / 33
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [8] 3.00
1 : |==..................| 12 % [1]  
2 : |==..................| 12 % [1]  
3 : |=======.............| 37 % [3]  
4 : |=======.............| 37 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Bylo těžké udržet pozornost, a ač mě problematika zajímala a chtěl jsem se dozvědět něco nového, tak se mi jednou povedlo i usnout. Možná to bude zataženými roletami.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobré náplní, ale velmi nudné a nezáživné, určitě je velký prostor pro zlepšení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nuda, nejsou nezbytné pro pochopení věcí na cvičeních, přílišné množství teorie...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nudné a z pohledu na přednášejícího egoistické, nechuť nadále navštěvovat....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Rozhled v problematice, poměrně dobře připravené prezentace, systém.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znalost v přednášených vědomostech
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znalost vykládané tématiky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • pro člověka, který linux nikdy neviděl je přednáška úplně zbytečná, absolutně jsem se ztratil když se na projektoru skákalo z terminálu do terminálu, množství informací nepříliš srozumitelně podaných je dle mého názoru pro linuxového laika nestravitelné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Monotóní uspávající výklad je nemožné sledovat delší dobu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky jsou nezáživné, mluví hodně monotónně. Rozjezd byl příliš rychlý, mnoho lidí nepochopilo začátek a pak už tam nechodilo, což je škoda, protože člověk se občas dozvěděl zajímavé věci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přístup ke stdentům - zbytečně tvrdý, nadřazený, neochotný. Na volitelný předmět naprosto nevyhovující (pohled studenta, který si zapsak předmět 2 semestru ve 4. semestru)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==..................| 12 % [1] 50%-75%
4 : |=================...| 87 % [7] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 3.00
1 : |==..................| 12 % [1] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |=======.............| 37 % [3] 3
4 : |=======.............| 37 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] Slovní odpověď