Škoda Libor Ing. :: [02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2

Další předměty
[02LCF2] Laboratorní cvičení z fyziky 2
[02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 119 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Vtip, bere to přiměřeně vážně. Člověka, který zjistil, že to není nic pro něj, neotráví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asistentů jsme měli víc, takže obecně ke všem. Oceňuji, že většinou (!) byli ochotni a schopni poradit. Protokol šlo odevzdávat několikrát, což je fajn, protože jinak bych asi zápočet ze ZFM1 nedostal :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvely smysl pro humor, dobre vysvetluje, pohodova a zaroven naucna cviceni
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Vždycky je se v čem zlepšovat, ale nic významného mě nenapadá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asistenti by měli brát ohled na to, že jsme v praktiku poprvé a snažit se jednoduchou formou poradit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Každý měl úplně jiné nároky na protokoly. Chápu, že co asistent, to názor, něco je důležité, něco ne, ale když u jednoho asistenta máte za stejný protokol F a u jiného A (!), něco není v pořádku. Mohli by se ve svých nárocích sjednotit. Nejhorší je, že když protokol vrátíte asistentovi, najde vám v něm nové chyby, to by se podle mě taky nemělo stávat. Kupodivu, když mám praktika, tak přestože jsou praktikové protokoly mnohem náročnější, nemám žádný pocit zbytečné buzerace - možná právě proto, že v praktiku mají asistenti víceméně stejné nároky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Materiály by mohly být obsáhlejší, aby se student mohl důkladněji seznámit s problematikou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pripravne pdf k experimentum jsou casto nepresne a zastarale. navic, stezi se z nich pochopi co a jak se ma behem experimentu udelat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vůbec nechápu, proč je potřeba vystát vždycky tu dlouhou frontu na začátku, než začne měření, a proč to nejde udělat jak v praktiku - všichni jdou ke svým místům a asistenti vybírají protokoly až pak. Také by neškodilo udělat v rámci ZFM1 úvod do Latexu a fitování grafů, Latex hooodně šetří práci (ověřeno na praktikách).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 55 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |====................| 22 % [2] Příliš nízké
3 : |===============.....| 77 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď