Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[15DIOZ] Detekce a dozimetrie ionizujícího záření
[15EXK1] Exkurze 1 [15EXK2] Exkurze 2 [15CH2] Obecná chemie 2 Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2] |
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1] |
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2] |
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6] |
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4] |
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4] |
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3] |
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1] |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7] | ||||||||||||||||
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12] | ||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] | 1.00 | ||||||||||||||||
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9] | ||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] | 1.75 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5] | ||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7] | ||||||||||||||||
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2] | ||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>