Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH2] Obecná chemie 2

Další předměty
[15DIOZ] Detekce a dozimetrie ionizujícího záření
[15EXK1] Exkurze 1
[15EXK2] Exkurze 2
[15CH2] Obecná chemie 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 70 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [16] 1.38
1 : |==============......| 68 % [11]  
2 : |=====...............| 25 % [4]  
3 : |=...................| 6 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Člověk se dozvěděl mnoho zajímavých věcí, převážně v souvislosti s chemií a fyzikou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročné vydržet až do konce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Na cvičení je vše jasné, hlavně člověk pozná, co pochopil správně a co ne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Snad jen když je vyhlášeno, že se bude cvičit, tak by se toho mohlo spočítat přece jen víc - jsou tam nesmyslně dlouhé promlky mezi příklady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Preferuji častější cvičení než půlku poslední přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, zápisky, sešit ze střední školy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předně zápisky, pár odstavců ze skript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta ing.Motla. Výpočty pro jaderné chemiky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Spíš skripta, masivní odvozování v sešitě nakonec bylo zbytečné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
  • Příjemné popovídání si.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Takové příjemné popovídání. Náročnost postačující. Objektivita? Těžko říct, nicméně si myslím, že asi nikdo nedostal známku horší než by si byl býval zasloužil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z vyprávění ostatních je zřejmě zkoušející méně objektivní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodně záleží na výsledku zápočtové písemky, podle toho pan Motl na studenta pohlíží. Nelze tedy získat dobrou známku, pokazíte-li písemku. Pokud ji chcete, je lepší se na řádný termín zápočtovky vykašlat a napsat si to v některém zkouškovém termínu. V podstatě nechce žádnou teorii, jedná se o opravu písemky. Vidím velký kontrast mezi náročností přednášky, kde jsem často nechápal, a požadavky ke zkoušce, což jsou často příklady, které se počítají i na střední škole.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Fundovanost a schopnost být "nad věcí"
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled, vtip, křídový rituál, grimasy..ů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Smysl pro humor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Slovní ekvilibristiku, zaujetí pro rigoróznost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Dělat přestávky. Více strukturovat přednášku, dělalo mi problémy udržet pozornost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z přednášek pana Motla je prakticky nemožné si pořídit zápisky - to spíš jen tak konstatuji, je to zkrátka asi jeho stylem výkladu. Tím ovšem nechci říct, že by to člověku nějak bránilo se na tento předmět připravovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Sic je výklad dlouhý až zdlouhavý, po přednášce jsem nikdy neměl pocit, že bych se mnoho naučil. Uvítal bych mnohem více cvičení, přednáška sama o sobě ztrácí smysl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Člověk neví, co má v zápočtové písemce čekat, protože se příklady na přednáškách neberou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |==============......| 71 % [5] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |======..............| 28 % [2] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [8] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.75
1 : |=======.............| 37 % [3] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [4] 2
3 : |==..................| 12 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |========............| 42 % [3] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 57 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď