Pavlíková Ivana Mgr. :: [04NM2] Němčina M2

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 30
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Skvělá učitelka, přísná ale spravedlivá. A alespoň nás donutí něco dělat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaha, aby studenti skutečně rozuměli textům a cvičením, se kterými se pracuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ustretovost, putavo vysvetlovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Domácí úkoly nás alespoň trochu donutí se připravit na hodinu, to beru jako +, ale je jich někdy až moc.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Snad trochu zredukovat množství domácích úkolů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Těch domácích příkladů od Mgr. Pavlíkové je moc. Sice se takto dá naučit gramatika, ale při hodině se téměř nedělá nic jiného než kontrola úkolů. Navíc to zabere spoustu volného času, který pak chybí na jiné předměty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na hodině jsou více zapojováni její oblíbení studenti co německy umí na úkor těch co by se to potřebovali naučit. Chápu, že je hrozný když to z někoho leze jak z chlupatý deky, ale měli by být zapojováni spíš ti horší studenti.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [3] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=================...| 83 % [5] Odpovídající
4 : |===.................| 16 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď