Semerák Oldřich Doc.RNDr. Ph.D. :: [02OR] Obecná teorie relativity

Další předměty
[02OR] Obecná teorie relativity
[02REL2] Relativistická fyzika 2
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 10
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Přednášky jsou krásně srozumitelné. Látka je vykládána systematicky a ke každému kroku nechybí důkladný komentář, proč se ta daná úprava děje, co přidaný předpoklad znamená a co je vlastně na výsledku tolik zajímavé. Přestože se jaderňák s používaným značením dosud příliš nesetkal, není problém si ho velmi rychle osvojit. Každá matematika je důkladně fyzikálně podložena a člověk si z přednášky vždy odnáší velmi dobré povědomí o tom, co se vlastně dělo. Nechybí ani historické poznámky, které probíranou látku uvedou do historického kontextu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyborne prednasky, ktere kazdemu vrele doporucuji.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Poznamky Zbyska Stepanika
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Svoje poznámky a pro kontrolu kamarádovy oskenované poznámky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Člověk poněkud nezvykle dostal striktně omezený čas na přípravu, který na některá témata stačil jen tak tak. Nebylo vyžadováno, aby člověk věděl všechno zpaměti, pan docent se s chutí ptal, když bylo něco zajímavého vynecháno. Žádná hrozná odvození nebyla vyžadována. Celkově měla zkouška příjemnou atmosféru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na rozdil od FJFI zkouka trva spise kratsi dobu, zkousi se po jednom, maximalne po dvojici, pricemz kazdy sedi v jine mistnosti. Pta se v podstate na vsechno, ale temata se mnohem vice opakuji. Zkouska probiha jako klasicke ustni - bez pisemky. Hodnoceni je pomerne prisne, predevsim se vyzaduje hlubke pochpeni latky. Na druhou stranu je pan docent ochoten tolerovat nejake chyby napr v indexech ruznych tenzoru, a pod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Brilantni vyjadrovani. Kazdou vec umi okomentovat zpusobem, ktery je presny pochopitelny a zaroven zajimavy. Proste parada.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi poutavé podání probírané látky, nádherný zápis na tabuli a důkladné fyzikální komentáře k probírané látce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Psani na tabuli je nekdy po delsi dobe neprehledne, ale spolu s komentadem pana docenta jsou obvykle vsechny ty ramecky a zakrouzkovani jasne - nic bych na tom nemenil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď