00RET  >  Rétorika

Počet hodnotících: 16 / 51
Procento hodnotících: 31 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 51 studentů.
Ukončilo předmět: 42 studentů.
|================....| 82 %


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
  • Celková koncepce i její realizace se mi líbila.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Fajn předmět, něco jiného než matika a fyzika se hodí. Navíc rétorika člověku něco dá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pár zajímavých poznatků
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pohodový předmět kde si člověk odpočine
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Povinnost ho mít je, ale jinak předmět za moc nestojí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět, na který jsem se nejvíc těšil a neměl jsem z něj žádné obavy. Pohodový pokec, zábava, žádný spěch.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Řekl bych, že z humanitních předmětů je to nejlepší volba. Na hodiny jsem se někdy i těšil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vcelku přínosný předmět co se týče zdokonalování vlastního projevu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vcelku zajímavý a zábavný předmět, ale byl až moc pozdě...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zábavný předmět, trochu změna, žádná čísla :), škoda, že člověk nemusel mluvit ještě víc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Co se humanitních oborů týká není rétorika špatnou volbou. Předmět je odpočinkový a mnohdy zajímavý. Nepřipadá mi ovšem užitečný, proto ho hodnotím stupněm 2. Myslím si, že by nebylo špatné nabídnout jako alternativu např. biologii, chemii, deskriptivu..prostě nějaký předmět, který je studentům naší fakulty užitečnější v "mezioborové spolupráci".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrý, užitečný a zábavný předmět. Rozhodně ne nudný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • odpočinkový předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemný humanitní předmět v záplavě matematiky a fyziky. Vcelku dostál svému názvu, probrali jsme základy vystupování a rétoriky, přednášení, mohli jsme si je vyzkoušet v praxi atd. Užitečnost předmětu snižuje počet lidí ve skupinách, bylo nás tam fakt moc na to, aby si každý mohl vyzkoušet vše, co chtěl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fajn odreagování od matiky a fyziky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Žádné zázraky, ale něco si z toho člověk odnese.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [16] 1.69
1 : |==========..........| 50 % [8] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 37 % [6] 2
3 : |=...................| 6 % [1] 3
4 : |=...................| 6 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]
1 : |==..................| 12 % [2] nevyjádřeno
2 : |=================...| 87 % [14] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká