01NME2  >  Numerické metody 2

Počet hodnotících: 13 / 81
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 81 studentů.
Ukončilo předmět: 53 studentů.
|=============.......| 65 %

Beneš Michal Doc.Dr.Ing. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • chybí cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jako vždy u doc. Beneše, naprosto precizní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, užitečný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dle mě pro některé obory nadbytečný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevím
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro lidi, co měli klasifikovaný zápočet, to bylo příliš teoretické a drtivá většina přednášek bohužel naprosto zbytečných...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro mne nezajímavý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je velmi vhodným doplněním pro zaměření, které nemají nic společného s informatikou a pouze jí využívají. Přispívá k pochopení principů numerických metod, které všichni bez vyjímky používáme. Z mého hlediska bych předmět rozšířil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je zcela zbytečný pro mnohá zaměření, která ho dle studijních plánů mají. Přednášky jsou čistě teoretické a nesrozumitelné. Cvičení nejsou pro tento předmět povinná, takže na ně chodit vlastně nemůžete, pokud vám to nesedí v rozvrhu. Navíc na 2 kreditový předmět požadovat zápočtový program a "klasifikovaný zápočet", který se od běžné zkoušky prakticky neliší je opravdu moc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Společná přednáška s numerickou matematikou není moc vhodná. Polovina věcí z přednášek se u NME2 vůbec nezkouší, ale předem není dáno, co je nutno ke klasifikovanému zápočtu znát.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celkem náročnější předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • předmět, který se bude jistě hodit i při dalším studiu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [13] 2.46
1 : |=====...............| 23 % [3] 1 (výborně)
2 : |======..............| 30 % [4] 2
3 : |======..............| 30 % [4] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |=...................| 7 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 76 % [10] ano
3 : |=====...............| 23 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká