12NLOP  >  Nelineární optika

Počet hodnotících: 2 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 12 studentů.
Ukončilo předmět: 10 studentů.
|=================...| 83 %

Fiala Pavel Prof.Ing. CSc. [ Zkoušející ]
Richter Ivan Doc.Dr.Ing. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
  • Nelineární optika by měla být klíčový předmět, tak jak je tomu v moderních aplikacích optiky...bohužel se student zabývá přílišně zbytečnými prvotními teoretickými rozbory, počítáním kolik členů je v kterém výrazu a detailním odvozováním, aby se nakonec nedostal k pořádným aplikacím, které jsou prostě v NLOP zásadní a které by člověk po absolvování kurzu NLOP měl prostě znát...ale když se zásadní věci soudobé NLOP udělají v poslední přednášce, je to prostě málo...navíc některé partie tohoto předmětu jsou prostě zbytečné a nicneříkající (třeba kvantová NLOP), člověk je už nikdy nepoužije a nikdy se s nimi nesetká...zbytečně to zabírá místo...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi důležitý předmět. Obsahově je však přednáška je však koncipována příliš obšírně. Je snaha stihnout "vše" ale výsledek je dosti zmatečný. Chtělo by to předmět předělat - vybrat podstatné věci a ty přednášet pořádně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká