12PSEM  >  Problémový seminář

Počet hodnotících: 13 / 97
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 97 studentů.
Ukončilo předmět: 80 studentů.
|================....| 82 %

Král Jaroslav Prof.Ing. CSc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • Kvalita jednotlivých přednášek na předmětu se velice lišila - některé byly kvalitní, jiné méně.
    Studijní průměr: neuveden
  • některé přednášky zajímavé, jiné nudné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohodový předmět typu DEF, kde si každý najde, co ho zajímá. A když nic, dá se věnovat vlastní práci a jsou za to kredity, takže lze jen doporučit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bezkonkurence nejhorší a úplně zbytečný předmět v prvním ročníků. Osobně to pro mě byla ztráta času a 2kredity za 4hodiny týdně nestojí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kredity zadarmo, s výběrem zaměření až tak nepomohlo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lze tady získat přehled, čím vším se lidé na naší fakultě zabývají.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • môže pomôcť pri rozhodovaní aké zameranie si zvoliť, i keď ďalší semester je predmet UVOD ktorý je velmi podobný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oddychový předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velice zajímavé přednášky rozšiřující studentům představu o působnosti, vědeckém životě naší fakulty a jednotlivých kateder
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Způsob, jak jednoduše získat kredity - přínosných bylo jenom pár přednášek, většina mě nezaujala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Někdy zajímavá témata.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • užitečný předmět pro studenty, kteří nemají jasno ve svém budoucím zaměření
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé přednášky lidí z různých kateder
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [13] 2.15
1 : |========............| 38 % [5] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 23 % [3] 2
3 : |======..............| 30 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 7 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
1 : |==..................| 9 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 81 % [9] ano
3 : |==..................| 9 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká