Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01PSL] Publikační systém LaTeX

Další předměty
[01DPMM1] Diplomová práce 1
[01DPSI1] Diplomová práce 1
[01DPTS1] Diplomová práce 1
[01DPMM2] Diplomová práce 2
[01DPSI2] Diplomová práce 2
[01DPTS2] Diplomová práce 2
[01MAT2] Matematika 2
[01DSEM] Předdiplomní seminář
[01PSL] Publikační systém LaTeX
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 16 / 53
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • strukturované přednášky, ochota pomoci při cvičeních, vystihl, co je opravdu potřebné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vychází vstříc a pomáhá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalost programu, ochota pomáhat a řešit problémy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • má přehled, sem tam prohodí výklad nějakým vtipem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velký přehled i nad rámec předmětu a ochotu věnovat se připadným dotazům a srozumitelně je vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celková struktura přednášek se mi velice líbila.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pristup ke studentum
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Příjemný, přátelský, ochoten pomoci a vyjít vstříc.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • vše v pořádku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Cvičení by bylo příjemnější v menším počtu studentů (daný školní rok byla vždy plná celá posluchárna)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docházka není vyžadovaná, ale je užitečná. Zápočet není náročné získat, pokud se aspoň něco naučíte.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtělo by to více cvičení a méně přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lepší by bylo si tento předmět zapisovat ve druhém ročníku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [16]
1 : |=================...| 87 % [14] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [16] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké