Kulhánek Petr Prof.RNDr. CSc. :: [12ASF] Astrofyzika

Další předměty
[12ASF] Astrofyzika
[02TPLA2] Teorie plazmatu 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 5 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Dokonalost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dokázal bych si představit nahradit část cvičení přednáškami, samotné výpočty mi nepřišli pro základní kurz tak důležité.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Byl jsem jen na jednom cvičení, cvičící, jehož jméno jsem si nezapamatoval, působil velmi dobře. Cvičení měl dobře připraveno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Karel Řezáč; Lehce nepřehledný výklad, evidentně to není úplně jeho obor. Jednou tam byl kdosi záskok a toho jsem musel opakovaně opravovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Netřeba
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemělo by jít sedět ve třídě a zároveň nesledovat výklad. Takže asi schopnost zaujmout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Aldebaran
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta Astrofyziky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Člověk dostane dvě témata asi ze 40 možných, napíše nějaké poznámky a pak se s Petrem baví o životě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročnost zkoušky v pohodě. Velmi potěšila nabídka zkoušejícího, že si za ním můžu na další termín klidně přijet do lázní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Vzdělání, humor, životní postoj, tykání, znalosti, Aldebaran, slovník...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kamarádský a pohodový přístup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Prosíme prof. Kulhánka, ať se nijak nemění
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Toto je těžká otázka:-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • pro jaderňáka zbytečné. Když na první hodině povídal o černém tělese na úrovni jen lehce převyšující gymnázium, tak každému, kdo slyšel černé těleso třeba na kvantovce, došlo, že je zde naposled.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • část cvičení bych ubral a nahradil přednáškami. Předmetu by slušela hodinová dotace 3+1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |====================| 100 % [2] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |....................| 0 % [0] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké