Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01MATZ2] Matematika, zkouška 2
[01MAT2] Matematika 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 19
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • ukázání i možností jak příklady neřešit, místo aby nás přímo navedl k výsledku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • profesionalita
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Struktura cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • kvalitní a připravená cvičení, vše se stihlo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrá příprava, elán, struktura cvičení (bleskové shrnutí teorie, pak příkládky) a v neposlední řadě humor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • cvičit i příklady obdobné zkouškovým
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké