Klika Václav Ing. Ph.D. :: [01LAA2] Lineární algebra A2

Další předměty
[01MADR] Analýza čtená podruhé
[01LAA2] Lineární algebra A2
[01MAT4] Matematika 4
[01SSM2] Seminář současné matematiky 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Dobrá cvičení, mnoho zajímavých úloh na přemýšlení, cvičení kromě počítání dalo studentovi i jistý nadhled na teorii.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je vidět, že si moc dobře pamatuje, že také býval studentem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nezabředával to trivialit, nutil studenstvo k přemýšlení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Cvičení často byla nepřehledná. Asi nejhorší podle mně bylo, že jsme nepsali žádné písemky, takže se vlastně nikdo moc průběžně neučil, což je zrovna u algebry velká škoda.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mnoho úloh nebylo dopočteno a řešení bylo jen naznačeno, což občas nebylo ideální.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Paradoxně asi to samé, co oceňuji, přeci jenom zas tak do toho nevidíme, pár(ideálně víc než jeden) triviálních mechanických příkladů na úvod té které probírané kapitoly by nevadilo, ač chápu, že už to cvičíčího po těch letech nebaví
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení nebyla srozumitelná pro většinu posluchačů, nestrukturované, zápis často nesrozumitelný, nedostatečné vysvětlování. Na počátku hodin se nepsaly písemky, což nenutilo studenty se připravovat průběžně
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení byla velmi přínosná, kromě nezbytného počítání pomáhala studentovi i lépe pochopit teorii.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měly by se více probírat složitější příklady, které se objevují v písemkách
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [2] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké