Průša Petr Ing. Ph.D. :: [16DETE] Detektory ionizujícího záření

Další předměty
[16DETE] Detektory ionizujícího záření
[16ZPRA] Základní praktikum
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=============.......| 66 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • skriptum, prezentace
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Převážně .ppt prezentace k předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • všechno v pořádku, jen mi přišlo, že byly občas vyžadovány zbytečně číselné hodnoty a detaily, na které bych si stejně druhý den nevzpomněl
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že tato zkouška patří spíše k těžším zkouškám, ale rozhodně se dá udělat a zkoušející zbytečně nevyhazuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vše proběhlo v pořádku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Srozumitelny, prehledny vyklad, skriptum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dokáže vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehled a hloubku znalostí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Trochu více zaujmout, občas uspává.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vizuální vzhled prezentací na přednáškách
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5