Štampach František :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[01KF] Kvantová fyzika
[01MAB4] Matematická analýza B4
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Dokáže vše skvěle vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velký přehled v látce. V příkladech pro cvičící byl schopen najít chyby, případně další řešení, než uváděl zdroj.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi schopný a kvalitní cvičící jako málokterý
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost, ochota vysvětlit případné nejasnosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Zlepšit osobní vztah ke studentům, přišel mi moc odměřený. Srovnat náročnost minitestů s ostatními cvičícími.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [3] Odpovídající
4 : |=====...............| 25 % [1] Příliš vysoké