Kwiecien Pavel Ing. :: [12KVO] Kvantová optika

Další předměty
[12KVO] Kvantová optika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Vubec to "nehrotil", ale nevím, jestli to neni spíš nevýhoda.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Cvičící měl velmi pasívní přístup - coč upřímě řečeno, moc nechámu. Pokud by to cvičit chtěl, tak by měl trochu aktivněji cvičení vést a snažis se dostat zpětnou vazbu a více komentovat úlohy, adt.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • trošku více zaujetí by neuškodilo
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • mnohdy se počítají přeskočené výpočty z přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ten zavedený systém - každý spočítá 2 úlohy za semestr a pak se to předvádí u tabule je stejný jako všude, ale vůbec mi to nevyhovuje. Osibně bych preferoval systém, kde bych byl nucen během semestru ke každé látce spočítat aspon jeden příklad -- cca aspon 10 příkladů pro zápočet. Cvičení pak má sloužit jako návod k těm příkladům. Jinak to nemá moc smysl, protože člověku stačí spočítat u tabule ty 2 příklady (opsat z knihy) a má pokoj.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké