Mojzeš Matej Ing. :: [18BI] Business Intelligence

Další předměty
[18BI] Business Intelligence
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 4 / 6 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 66 %
|=============.......|
Celkové hodnocení [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Bohužel vzhledem k brzkému času přednášek jsem předmět nedokončil. Ikdyž bych ho dokončiol velmi rád, protože to je jeden z mála užitečných předmětů na této škole s praktickým využitím.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Odbornost a profesionálně připravené prezentace a materiály ke cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Možná pomalejší výklad, neboť ne každý stíhá tak rychle najít jednotlivé funkce. Pokud pak člověk něco nestihne tak je pozbytek cvičení ztracen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Snahu vše propojit s reálným světem...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalost látky a osbornost zapálení při vysvětlování látky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Nic
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Bylo by dobré v počítačové učebně zlepšit vybavení pro praktické cvičení tohoto předmětu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doporučuji tento předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké