Pěchouček Michal Prof.Dr. MSc. :: [12ZUMI] Základy umělé inteligence

Další předměty
[12ZUMI] Základy umělé inteligence
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 5 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Moc jsem to nepobral. Chyběly mi základy. Doháněl jsem to před zkouškou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Kléma výborný, ochotný vše vysvětlit, neponižoval studenty, adekvátní nároky pro úlohy. Bošanský a další mladý agent: namyšlené povýšené typy, naprosto neadekvátní nároky na zápočtové úlohy, bídné konzultace.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Hlavně konzultace se spolustudentem Jiřím Hanušem, kterého tímto zdravím. Dále své vlasní zápisky a prezentace ze cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Test z teorie a výpočty nějakých příkladů. Test poměrně náročný, některé typy úloh jsem viděl poprvé až na zkoušce, tak jsem byl překvapen. Poté možno vylepšovat bodový zisk na ústní zkoušce. Velmi málo lidí mělo nad požadovaných 50%. Zkoušel mě Kléma, byl korektní a férový. Zeptal se i na zpětnou vazbu k předmětu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Oceňuji přednášející Pěchoučka a hlavně Klému. Oba trpělivě vysvětlují, nabízejí vhodné příklady a snaží se výuku na FELu (!!!) posunout na úroveň špičkových zahraničních universit. Mladší asistenti působí velmi namyšleně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Hodila by se alespoň nějaká skripta, více početních příkladů řešit na přednáškách.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Hodila by se sbírka příkladů na zkoušku. Málo míst v místnosti. Lepší by byly učebny bez počítačů na stole. Nevhodné požadavky pro zápočet. Dle mého by stačilo vypracovat třeba dvě úlohy za celý semestr, bez šikanózních termínů a následných velmi přísných bodových srážek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |====================| 100 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====================| 100 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |....................| 0 % [0] Odpovídající
4 : |====================| 100 % [1] Příliš vysoké