Máca Radek Ing. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[01MAB4] Matematická analýza B4
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Pohodář, u tabule žádný stres. Zároveň jsme neztráceli zbytečně čas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvělý cvičící, který chápe naše problémy a dokáže i pomoci. naprosto pohodových 100minut, ze kterých si člověk mnoho odnese. navíc oceňuji i smysl pro humor :))
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan inženýr Raduna (pardon) Máca byl naprosto skvělý! Chodil na hodiny včas a připraven, vždy vše ochotně vysvětloval a nedělal u tabule zbytečné dusno. Pět hvězdiček!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přátelský přístup, schopnost vysvětlit látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kamarádský přístup. Rychle zopakuje teorii k příkladům a urychlí tím počítání, plus se neobjevují trapné chvíle, kdy člověk stojí u tabule a neví co dělat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lidskost v jeho přístupu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přátelský přístup, zodpovídání dotazů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Mohl by mít větší rozhled a intuici, aby dokázal lépe reagovat na chyby ve výpočtech cvičenců. A měl by být přísnější ohledně rozdávání bodů za bonusové úlohy, kterých by mohlo být víc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nezamotávat se tolik do výkladu / při počítání příkladů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snad v ničem, cvičení byly dokonalost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Začít si se studenty tykat dříve než v posledním týdnu, kdy už se s ním většina ani nikdy neuvidí =)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro Vás je příklad zjevný na první pohled, ale mi takový příklad vydíme prvně. Cvičícího by neměl překvapit alternativní postup studenta, což se několikráte stalo. Cvičícího by též neměl zarazit příklad, pečlivější příprava by asi nebyla naškodu (aspoň jeden rok za kariéru cvičícího, pak už to bude dobré)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Na rozdíl od MAB3 oceňuji volbu počítaných příkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by se dala trochu procvičit míra, která dělá studentům největší problém, a která je ve cvičení úplně vynechaná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Některé typy úloh jsou cvičeny až příliš (namátkou zámena mezí, tam by bylo dobré ukázat 2-3 příklady na tabuli cvičícím a pak nechat aby studnti vypracovali jeden příklad samostatně, aby zjistili zda tomu rozumí) některé úlohy nejsou cvičeny vůbec (Namátkou Kvadratické plochy (možná je to mab3), ukáže se jeden příklad, a pak je to v každé zkouškové písemce)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9]
1 : |=============.......| 66 % [6] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [9] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké