Fabian David Ing. :: [18PRC2] Programování v C++ 2

Další předměty
[18PRC2] Programování v C++ 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • posunul termín odevzdání zápočťáku, skvělý cvičící, člověk se u něj opravdu programovat naučí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velmi dobrý výklad, C++ se dalo naučit jen z cvičení, důraz na pochopení a procvičení, domácí úkoly, promyšlené zápočtovky jedno z nejkvalitnějších cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobře rozvržená struktura cvičení, důkladnost a srozumitelný výklad. Také vyžadoval samostatnou práci a úkoly, což člověka motivovalo dávat pozor a průběžně se připravovat. A v neposlední řadě reagoval na podměty studentů a nebral je na lehkou váhu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Hlavne veľmi dobrú znalosť problematiky a jazyka. Študenta donútia zadané domáce úlohy sedieť a premýšľať nad problémom, čím sa naozaj naučí programovať.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • (Připravenost)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nadšení pro věc; chce, aby si student ze cvičení něco odnesl; způsob, jakým vede cvičení mi přijde optimální.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • profesionální přístup, přehled, ucelenost - prakticky nahrazuje přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi dobře vedená cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ochotny neco naucit studentu. Pokud mate problem, da se klidne prijit na konzultaci a odpovi na vsechny otazky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prográmky na každé cvičení člověka opravdu donutí si látku alespoň částečně "osahat"
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Možno práve tie domáce úlohy. Tie boli niekedy, ani nie tak náročné, ale skôor nie úplne dobre zadané. Častokrát som strávil dlhú dobu len nad tým, aby som pochopil zadanie.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Možná přehodnotit hodnocení DU - pokud někdo v hodině nestihne opsat kus kódu a ztratí se v něm - do další hodiny ho má doplnit - nebude vědět jak protože mu chybý ta část ze cvičení - na cvičení se s tím bude dál pracovat - další nedostatek kódu - a takto dokola .... je trochu neproduktivní, když všichni nemohou na začátku začít na stejné úrovni a místo aby dávali pozor co mají dělat nového musí řešit staré ...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nedávat tak striktní termín odevzdání započtových programů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V zadani zapoctovych uloh.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Cvičení je u programování nezbytné pro pochopení probírané látky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičiaci je to veľmi dobrý, avšak iba pre tých,ktorých programovanie naozaj zaujíma. Náročnosť úloh a vynaložené úsilie sa tak pre toho, kto si prišiel iba po kredity, bude zdať asi príliš vysoké. Avšak ak vás programovanie zaujíma a rozumiete mu, respektíve sa budete snažiť porozumieť mu, myslím, že ho oceníte.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Mohl by být web s příklady,...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Úplně by stačily i bez přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10]
1 : |================....| 80 % [8] 1 (výborný)
2 : |==..................| 10 % [1] 2
3 : |==..................| 10 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |================....| 80 % [8] Odpovídající
4 : |====................| 20 % [2] Příliš vysoké