Vysoký Jan Ing. :: [02GMF2] Geometrické metody fyziky 2

Další předměty
[02GMF2] Geometrické metody fyziky 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / 3 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Cvičící dokonale rozuměl probírané látce, dokázal prostými slovy proniknout do hloubky problému a vytáhnout na světlo jeho podstatu. Jeho drobné komentáře v průběhu cvičení, které prohodil jen jakoby mimochodem, mi umožnily mnohem lépe porozumět významu probíraných pojmů a vět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Jediné co mě napadá, je dávat si větší pozor na překlepy. Ale stejně bylo jejich množství na téhle dvouhodinovce rozhodně podprůměrné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Možná by bylo dobré, kdyby na cvičení bylo více situací, kdy se před tabulí snaží jen student a ne cvičící. Určitě by to nám, studentům zcela tupým na diferenciální geometrii, pomohlo se lépe orientovat v používaném formalismu a umět s ním lépe pracovat. Moc dobře jsem si vědom toho, že nám cvičící nabízel, že se bude dělat to, o co bychom měli zájem, ale pak tu na druhé straně stojí fakt, že jsme všichni byli moc velcí srabi na to, abychom si o to řekli. Tudíž pro příště - vyhnat ty studenty k tabuli!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké