Hlavatý Ladislav Prof.RNDr. DrSc. :: [02UKP] Úvod do křivek a ploch

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02RMMF] Řešitelné modely matematické fyziky
[02UKP] Úvod do křivek a ploch
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 7 / 16
Procento hodnotících: 43 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Chtělo by to lepší čas, i když ve druháku to moc není kam nacpat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byly dobré, jen je podle mě velká škoda, že jsme neudělali víc z ploch, které mi přišly mnohem zajímavější, méně intuitivní a především to byla ve druháku asi jediná možnost, jak nám pořádně vysvětlit tenzorový počet, používaný v TEF2.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Jelikož žádné cvičení nebylo, můžu ohodnotit jen tu část předmětu, která se vztahovala k získání zápočtu, tedy dvě písemky a domácí příklady. Velmi oceňuji, že nám povolil používat poznámky u písemek, díky tomu jsme se mohli soustředit spíš na porozumění věci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Druhá písemka byla časově vražedná, nestihl ji myslím nikdo, nicméně pan profesor k tomu zřejmě přihlédl, protože zápočet jsme nakonec získali.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Dává úkoly na doma, člověk může získat víc bodů a zkusit si něco krátce odpřednášet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velice srozumitelná a pochopitelná přednáška
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zábavný a věcný přednes.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vykládal systematicky, snažil se předat i představu, ne jen popsat tabuli vzorci (což oceňuji o to víc vzhledem k tomu, že u tohoto předmětu by to šlo velmi snadno). Povolil používat materiály u písemky, přesto byly dostatečně obtížné, aby nešly napsat jen tak z fleku, což bylo motivující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Mohl by být ještě o kus akčnější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Neliší se od přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To samé, co u přednášek - mohli jsme udělat víc příkladů na plochy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |===.................| 16 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |=================...| 85 % [6] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké