Drška Ladislav Prof.Ing. CSc. :: [12UMF] Úvod do moderní fyziky

Další předměty
[12KOF2] Koncepce informatické fyziky 2
[12UMF] Úvod do moderní fyziky
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 6 / 31
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • 1. a 2. přednáška šly, pak to šlo z kopce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Cvičení vedl ve skutečnosti Vojtěch Horný. Bylo to zatím asi nejlepší cvičení informatického předmětu (konkrétně Maple), co jsem tady měl. Snažil se, abychom si všechno napsali a vyzkoušeli. Nebylo to obvyklé sezení za počítačem a koukání, co se děje na projektoru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ochotu vse vysvetlit velmi srozumitelne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Zapsat své jméno do ankety :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Široký přehled
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zapálení pro věc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je milý a vstřícný, má rád dotazy. Má opravdu přehled.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zamereni na informatickou fyziku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Očekával jsem, že se dozvím dávnou historii z osobní zkušenosti nebo vědomosti, kterými nikdo jiný než přednášející nedisponuje. Nebylo tomu tak, tudíž přednášející nemá již žádnou výhodu nad svými mladšími kolegy a měl by jim místo přenechat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prof. Drška už je starší pán a myslím, že je potřeba se na tuto skutečnost ohlédnout.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • cvičení byla zajímavá a dobře připravená, oceňuji počítání s maplem, p. Horný umí jako jeden z mála cvičit předměty obsahující programování
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 90%-100%
2 : |===============.....| 75 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.80
1 : |========............| 40 % [2] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [1] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [2] Odpovídající
4 : |=====...............| 25 % [1] Příliš vysoké