Fiala Pavel Prof.Ing. CSc. :: [12GEOP] Geometrická optika

Další předměty
[12GEOP] Geometrická optika
[12NLOP] Nelineární optika
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 8 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |==========..........| 50 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [2]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=============.......| 66 % [2]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • již sem se vyjádřil výše
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět zbytečně opakuje spoustu základních principů vysvětlených v předchozích předmětech, přednášky byly často chaotické, míty nedávaly smysl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poměrně nezáživné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Skripta a internetové zdroje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, drobně vlastních poznámek, znalost neznalostí z průběžných písemek...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta Fialova.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Náročnost byla odpovídající, zkoušející však často pokládal dotazy složitě a ne vždy pochopitelným způsobem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zkouška byla obvyklá u pana profesora, občas je problém s hledáním významu otázky na straně studenta...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opravuje se vlastně jen zápočtová písemka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Vstřícnost, osobní přístup ke všem studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ocenuji vstřícnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • pan profesor se držel přednášení ze skript promítaných projektorem, což dle mého není vůbec vhodná volba...bohužel v našem případě jsme mohli srovnat s přednášením dr. Svobody a tam se schopnost zaujetí posluchače do přednášky nedá srovnat, zda-li to bylo pouze přednesem především s tabulí a tím, že látka v tom úseku byla praktičtější a tím i zajímavější, nedokážu odhadnout....
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost přednášeného textu, schémata a obrázky kreslené na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky mi nevyhovovaly. Skripta promítaná na tabuli místo prezentace naprosto nevhodná. Z hlediska sledování vykládané látky je nejlepší připravený výklad s křídou na tabuli, nebo alespon prezentace v bodech - nikoli skripta. Strukturu přednášek je třeba zdůraznit - přednášky byly v některých detailech chaotické a málo stozumitelné. Jsem zvědavý, jestli tohle zase někdo smaže??
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 90%-100%
2 : |=============.......| 66 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=============.......| 66 % [2] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5