Musílek Ladislav Prof.Ing. CSc. :: [16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2

Další předměty
[16IDOZ] Integrující dozimetrické metody
[16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2
[16URF2] Úvod do radiační fyziky 2
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 7 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |=====...............| 25 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Zvážil bych přednášení s pomocí ppt prezentací. Alespoň v některých částech látky. Vede to k poněkud monotonnímu výkladu, který je náročné sledovat a neusnout. Křída a tabule je někdy zábavnější a navíc se dá snadněji stíhat pořizování zápisků.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou docela zajímavé, ale jedná se o předčítání prezentace, což uspává.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • prezentace k přednáškám
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Převážně .ppt prezentace k předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkouška se dá po patřičné přípravě v klidu udělat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • srozumitelny vyklad, poskytnuti materialu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Měl by více zaujmout a přednášky orientovat pokud možno jinam, než vždy v 7:30 ráno...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.50
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5