Vrána Leopold Ing. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
[01MAA4] Matematická analýza A4
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 30
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
Celkové hodnocení [20]
1 : |===================.| 95 % [19]  
2 : |=...................| 5 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.05

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |=================...| 87 % [7]  
2 : |==..................| 12 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Byl to nářez. Chápu, že někomu výklad v podání pana tajemníka nesedne, ale já jsem si na něj v zimním semestru zvykl a myslím, že jsem si z přednášek dost odnesl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • sledovala jsem přednášky ještě podle skript, jinak bych se asi nechytala, ale to není chyba přednášejícího
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
  • wikiskripta a zápisky z přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky, skripta, wikiskripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta a turistický průvodce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • wikiskripta, moje poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskripta, skripta, sešit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Průvodce, zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní poznámky, skripta, wikiskripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky, skripta Integrání počet, wikiskripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní zápisky, skripta, občas Turistický průvodce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek, něco malounko z wikiskript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, wikiskripta, zápisky ze cvičení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
  • možnost využít toho co se člověk naučil k dokázání nějaké nové věty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jako v zimě, pan tajemník je objektivní a náročný. Nejvíce si cením že se ke studentům chová jako k lidem, ne jako by byli "just another brick in the wall"
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejnáročnější zkouška, ale objektivní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písma je opravdu lehčí než v MAA3, ústní klasika...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prostě super. Pan Vrána dokáže přesně ohodnotit znalosti studenta, vycítit jeho talent a potenciál. Náročnost tu samozřejmě je, ale nic supernáročné. Ta zkouška mě hodně poučila
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Životní zážitek :) Nebyla tak stresující jako MAA3, pan tajemník byl o dost hodnější. Ale stejně, pokud Vrána nevyhrožuje okamžitým vyhazovem, tak něco není v pořádku. Zkouška probíhá spíše formou diskuze, kde sleduje, jak jsme schopni odpovídat na různé všetečné otázky a nenechat se zmást jeho smutným pohledem "tak to je špatné, pane kolego...". Když jsem odcházel, bylo mi líto, že už s ním žádnou zkoušku mít nebudu...Organizačně oceňuji možnost vytáhnout si u teorie známku i se špatnou písemkou na dostatečnou úroveň, aby to bylo motivující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouška stejná jako v zimním semestru
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Nadšení, s jakým přednáší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • systematická, velice přínosná přednáška, pěkné povídání s nadhledem o různých souvislostech poutavý přednes
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není to nudná přednáška a dokáže zaujmout. Jedna z mála přednášek, kam má cenu chodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prostě Vrána. Především oceňuji jeho snahu (občas byla více, občas méně úspěšná) předat nadhled nad probíranou látkou - v každé kapitole jsme začínali od základních tvrzení a postupně docházeli ke složitějším. Přednášky měly spád, byly spojité, kompaktní a úplné - vždy jsme se dostali z nějakého počátku k nějakým závěrům. Žádné tvrzení nebylo zbytečně krkolomně formulováno. Dokázal mě nadchnout pro krásu matematiky :) Když se občas hodně rozjel (například když povídal o diferenciálních formách a za pět minut odvodil celou elektrodynamiku), bylo to téměř hypnotické. A pak také jeho nenapodobitelný humor ("jé, tahle omega se mi povedla...").
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vtip a bravuru, s nimiž přednáší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • víc stíhat :D
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas něco povídal tak obecně, že pro stromy nebyl vidět les. Například když vysvětloval vázané extrémy, mohl to ukázat názorně na geometrickém příkladu a postup by byl hned jasný, nebo více rozebrat některá tvrzení u variet, ukazovat víc příkladů....Také by nebylo špatné občas vydechnout a trochu zpomalit a pak zase nabrat tempo. Jo, a také by mohl něco přednášet i ve starších ročnících...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • až na ty zápisky na tabuli byli přednášky fajn
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |=================...| 85 % [6] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |===.................| 14 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [12] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.12
1 : |=================...| 87 % [7] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5