Pavlíková Ivana Mgr. :: [04CESM2] Čeština pro cizince mírně pokročilí 2

Další předměty
[04CESM2] Čeština pro cizince mírně pokročilí 2
[04CESP2] Čeština pro cizince pokročilí 2
[04NM2] Němčina M2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / 28 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Dobre uci fonetiku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Schopnost vysvětlit látku pochopitelně, ochotnost pomoct.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • 1. Nová zajímavá témata slohových prácí. 2. Snažit se vysvětlovat výslovnost a gramatiku tak, aby studenti všech národností tomu mohli rozumět (Často cvičení vypadalo tak, kdyby bylo určeno jenom pro Rusy tj. česká gramatika a výslovnost se porovnávaly s ruskou, podle čehož jsme měli pochopit tu českou)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké